21 تکنیک برای رسیدن به فروش قطعی

21 تکنیک برای رسیدن به فروش قطعی

21 تکنیک برای رسیدن به فروش قطعی را در این مقاله یاد بگیرید…

برای فروشنده ها، قانع کردن مشتری قدرت مطلق به حساب می آید.

هر چند وقت از مشتری احتمالی ای که اصلا ندیده اید تماسی دریافت می کنید که به شما بگوید

“خدمات شما را خیلی دوست دارم به نظرم برای کسب و کار من عالی است. چطور باید ثبت نام کنم؟”

احتمالا همچین اتفاقی رخ نداده است.  همینجا است که اهمیت متقاعد کردن مشتری مشخص می شود. بستن برخی معاملات از بقیه آسان تر است ولی تقریبا همه تبدیل های فروش نیازمند کمی زحمت و متقاعد کردن هستند

حتی وقتی که هم فروشنده و هم خریدار می دانند چیزی که ارائه می شود بهترین در نوع خود می باشد.

البته کار آسانی نیست.

اگر متقاعد کردن مشتری کار آسانی بود قطعا بیشتر از یک سوم از فروشنده ها می توانستند فروش کامل داشته باشند.

با استفاده از تکنیک هایی که در ادامه می آیند می توانید متقاعد کننده تر باشید و مشتری های احتمالی را برای خریدن تحت تاثیر قرار دهید.

این راهنما به چهار بخش تقسیم می شود.

  1. نکات کوتاه
  2. نشانگرهای تبدیل
  3. پیشنهاد هایی بدون محدودیت زمانی
  4. کلک های روانی

نکته مهم: فروشنده ها نبایست قصد فروش به مشتری احتمالی را داشته باشند

مگر اینکه مطمئن باشند که محصول یا سرویس احتمالی برای آن ها منفعت بخش خواهد بود.

اینکه بقیه را به خریدن چیزی ترغیب کنید که منفعت دو طرفه داشته باشد یک چیز است و دروغ گفتن یک چیز.

از خط قرمز عبور نکنید!

 

مطلب پیشنهادی :

‎آیا شما یک نابغه فروش هستید ؟

21 تکنیک برای رسیدن به فروش قطعی

این مطلب به روز می شود…………….

آریو پارسا

یک دیدگاه بنویسید

همراه ما باشید

در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید تا محوای متفاوت را ببینید